Translate

fredag 11 december 2009

FÖRSÄKRING IN MY ASS

Blir så jävla förbannad, fick en samtal ifrån försäkringskassan ang maqans sjukskrivning, ett ärende som dom nu håller på att behandla... Innan maqan blev opererad så sa arbetsförmedlingen till han att inte skulle stå som arbetslös under tiden som sjukskriven, så han gjorde inte de, och den dagen han kom hem från sjukhuset skickade han in alla papper som skulle till FK och idag ringer kärringfan och säger till han att han kommer förmodligen inte få någon erättning eftersom läkaren skrivit maqan som arbetslös och de e han ju inte enligt arbetsförmedlingen, där e han ju sjukskriven, så FK och AF har olika policy, enligt FK ska du stå som arbetslös när man e sjukskriven (iallafall maqan) (men inte hos AF),eftersom FKdom ansåg att han va kapabel till arbete, (inte inom de han jobbar med) utan något annat ex kontorsarbet eller dyl... FATTAR ni???? Jävla skitfan så denna månaden får vi INGA pengar från hans sjukskrivningstid om nu inte läkaren ändrar i papperna, och även om de skulle bli beviljat så kommer vi inte få pengar förrän nästa år, och jag kan säga att min mammapeng täcker upp hyran och sen har vi liiiiiiiite fickpengar, men vi har fan räkningar som e de dubbla nästan... FAN, e de inte meningen att jag/vi ska få ha de bra, och vad fan ska lyckan alltid vara så jävla kort för??? I mitt liv har de fan bara varit motgångar hela jävla tiden, visst man blir starkare men någon gång får de fan räcka....
Ja självklart e mina barn min lycka men ni fattar vad jag menar...
Måste hålla mig stark, för gubben min håller på o falla, men vi SKA KLARA DE........

önskar fk EN JÄVLA KUKJUL

1 kommentar:

  1. Usch fyyyyy faaaaaaaaaaaaaaan...jag vet precis hur du känner det angåenden motgångar,mitt liv har sett precis likadant ut... o FK o AF e störda i huvudet!!!!!Dem e fan sjuka!!! ni kommer att ta er igenom detta oxå men förstår att det e jobbigt.. Ni fixar detta gumman!!Kram kram

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha