Translate

lördag 12 december 2009

Jävla big size...

Idag händer de lite grejer :-) Vi ska på kalas först och fira Mathilda och Marcus (mina systerbarn) och sen så trallar vi hem utan Sigge eftersom Celina e där och kommer ta han med sig hem till sig, japp han ska nanna över :)
Han tyckte de va så kul sist så de får han göra om mitt lilla hjärtegryn, sen när vi kommit hem kommer jag försöka ta en liten powernap med lillebror, och EFTER de så ska jag göra mig fiiiiiin och sen på med lite kläder sen blir de lite vin för min del med töserna :) Kommer bli mysigt :) Fast man festar ju verkligen inte som förr, nu har man en liten liten plutt här hemma som faktiskt tar upp lite av mammas tankar fast man e ute o roar sig, hehe.... Men jag känner verkligen att jag behöver detta, så detta kommer jag unna mig....
Igår gick vi runt i affärer för o se om jag kunde hitta ett par billiga byxor (detta va innan fk kom med sitt chockbesked) Men jag fattar inte hur övervikitga hittar kläder som sitter bra, visst övervikitga har också olika kroppsformer och min e en typisk päronform, big ass mom hahaaha, med dessa byxor jag provade satt verkligen SKITFULT på mig, blev skitledsen för byxorna va jävla konstiga, smala i benen och tajta där man knäpper, så dallermagen blev helt inklämd och såg ÄNNU dallrigare ut, och rumpan sår gigantisk ut med dessa smala ben... fan vad lack jag blev, och detta va storlek BIG&beutiful hahaha... Tänkte fan att man skulle skapat en kollektion för big WOMEN där kläderna faktiskt sitter bra...

Men detta fick mig att vilja kämpa ännu mer för att gå ner i vikt, så mitt kämpande kommer inte sluta här inte... Har som sagt lyckats gå ner 1,5 kg sen i måndags, så nu har jag lyckats gå ner sammanlagt 16 kg så jag har BARA 4 kg kvar till Siggekilona sen återstår de minst 10 till, men jag KAN...... Efter grav så gick jag ner 12 kg i en raketfart sen tog de stopp så  4 kg har jag kämpat med nu i 1½ månad :) Men jag har börjat på allvar nu, :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha