Translate

torsdag 12 november 2009

Har bytat en dålig egenskap mot en bra!!

Så, idag har jag gjort MATSEDEL hhaha och jag tackar för tipsen jag fått.. Jag har verkligen idetorka när de gäller o laga mat så tipsen kom till nytta.. Hoppas vi kan spara in en del pengar på de.. Jag har aldrig varit en sparsam person precis, och pengar man har haft har ofta gått till saker som man inte behövt och senare har man ingen aning vad man gjort av alla pengar, men nu jävlar få de vara slut på de för nu e man en stor familj och jag har inte bara mig själv o tänka på.. Så nu gäller de, nu ska de snålas....

Ganska komiskt att man faktiskt blir annorlunda vid sådana här situationer, jag tänker helt annat nu än vad jag gjorde innan.. Förr kunde jag vara ganska ytlig via utsidan på folk, en ful egenskap som jag e glad att jag blivit av med nu.... Man vet ju faktiskt inte hur personen har de eller hur personen mår, förr kunde jag bara tänka typ när man såg någon på stan att fan vilka fula byxor eller tröja hon/han har på sig.. Men vem vet personen har kanske inte råd att köpa dom snyggare byxorna, eller personen har kanske inte råd att köpa strumpor som matchar med byxorna ELLER har personen bara dålig smak, men jag skiter faktiskt i vilket nu, har liksom inte tid o tänka så mer, och de känns jävligt bra, känns bra att inte gå o lägga energi på sådant mer...
Visst tänker jag att de e vikitgt att ta hand om sig själv osv men jag kommer inte glo ner på andra för att dom kanske inte gör de....

Sköt dig själv och skit i andra :D ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha