Translate

lördag 14 november 2009

Spegel spegel på väggen där

Satt och tänkte på vad jag skrivit i mitt förra inlägg och kom på att de låter jävligt knasigt de jag har skrivit... Men jag hoppas ni fattar hur jag menar hahaha

Idag e jag fan HELT jävla slut i knoppen, de svider i ögonen så trött jag e och klockan e inte mer, helt sjukt....
Mamma och pappa har varit här idag och hälsat på, så de blev middag o allt :)

Jag står inte ut med att glo mig i spegeln mer, tycker jag har blivit så jävla ful så de finns inte, håret sitter i samma tofs dag ut och dag in, röven har blivit så jävla BIG, ful mage som blivit smått skrynklig USCH jag HATAR spegeln som visar mig hur jag ser ut men jag kommer glo på mig själv och påminna mig om att jag INTE vill se ut så här, trivs verkligen inte, jag e en som i vanliga fall e väldigt mån om hur jag ser ut men nu kvittar de vad jag gör för jag e lika ful ändå.. JOBBIGT.....
Men MINST 16 KG till sen börjar de gå på rätt håll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha