Translate

lördag 3 oktober 2009

Vikten :)

Ja jag hann inte skriva ngt igår, lilleman hade de lite jobbigt igår, han hade svårt att komma till ro, vet inte om de berodde på att mamma drack en kopp kaffe för mycke.. Men efter att ha varit vaken större delen av dagen så somna han vi 18- tiden sen har han sovit gott, ja så dagarna skiftar verkligen :) vissa dagar hinner man med mer än andra....
Ställde mig på vågen idag :) Och ja jag blev glad hehe, man får ju passa på o njuta av den snabba viktnedgången för sen säger de väl STOPP, men nu har jag lyckats gå ner 11,5 kg på 9 dagar, så nu har man bara 8 kg av alexanderkilona kvar sen så ska man börja arbeta med Siggekilona som jag aldrig hann gå ner, så sammanlagt 18 kg till ska jag gå ner men de får ta sin lilla tid väl hehe.... Nu vill man bara handla en MASSA kläder men de e väl inte lönt eftersom man ska gå ner, men tråkigt o gå i samma skitkläder varje dag, MEN dagen kommer och då jävlar kommer de bli tomt i plånboken :p...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha