Translate

måndag 5 oktober 2009

BvC

Idag har vi varit på Bvc och vägt vår lillelille kille så nu vägde han 4180och va 52 lång, hon misstänkte att dom tagit fel mått på han vid födsel eftersom han inte växt ngt på längden, sen hade han gått upp lagom och ligger nu över sin födelsevikt...
Allt funkar fint här hemma, men tröttheten kommer smygandes på em fortfarande, så jag håller fast vid min vila då ett tag till, passar på o vila med Alexander, och Sigge han vilar med då så de e lugnt i lyan då....
Men de va skönt o komma ut på långpromenix idag, men vilket projekt varje gång man ska ut, massa kläder, har man otur så hinner Alexander både spy och skita ett X antal ggr innan man kommer ut och då har Sigge hunnit bli ganska otålig, hehe och även alexander som tycker de e skit med att byta kläder hela tiden, min lille kräknisse...                           




                        Mina Älsklingar 

1 kommentar:

  1. Du är (tyvärr) utmanad i min blogg :) haha!

    Fan vad söt han äääär! Man blir så glad i hjärtat :)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha