Translate

torsdag 1 oktober 2009

Liiite tid o vänja sig att bli 2-barnsmamma

Ja de tar väl lite tid innan man kommer på hur de e att vara en 2-barnsmamma :) Men idag har de gått jättebra, Lillebror har legat i sin säng när han har vilat och jag o Sigge har lekt o städat inne på hans rum, han tyckte nog de va kul o få egentid med mamma lite, för efter de så har han varit såååå mysig till mig, så nu gäller de att komma på lite saker som bara jag o Sigge kan hitta på, så imorgon ska de inhandlas lite kritor och papper så ska vi se om han tycker de e kul att rita hehe... Ja som sagt precis som de e en helomvändning att bli 1-barnsmamma e de en helomvändning att bli 2-barnsmamma...

Jag börjar undra om lillebror e normal hahaha, han bara sover hela tiden, idag har han sovit HELA eftermiddagen, åt klockan 16 och somna om sov till 19 då väckte jag han, så nu ligger han här och gullar i soffan i sin myspys pyjamas...

 

2 kommentarer:

  1. Haha! Han är MER än normal! Milo sover ibland 4-5 timmar på eftermiddagen... värst va det i alla första början haha... Så du kan nog va lugn :P

    SvaraRadera
  2. Haha låter som mina kids..alla tre har bara sovit..typ. ;) Men passa på o njut o o häng me Sigge då. Leia har ritat ibland me sina syskon, hon tycker det e kul..även fast det bara e massa streck o kladd..haha. ;)
    Bygg lego? tågbana? :D

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha