Translate

måndag 12 oktober 2009

Magknip

Ja inatt har Alexander sovit mellan 23-07 och då knorra han en hel del så jag trodde han ville äta men han va inte helt ivrig på de, men han hade väckt mamma så då fick han äta, men de va inte mycke han åt förrän han somna om igen, så nu ligger han och sussar i sängen... Igår hade han de lite jobbigt med magen kan jag tro, han va så ledsen.. De e detta jag tycker e jobbigt med amningen, för jag får hela tiden tänka på vad jag har ätit för att se om de e ngt han av de han får knip i magen av, de tar hårt på hjärnan för man vill ju inte att lilleman ska ha ont i magen.. Så nu har jag fått tänka och tänka men jag kommer inte på vad de skulle va han får ont av.... Jag äter inget speciellt som skulle ge han knip, jag har till och med nästan slutat dricka mitt älskade kaffe på morgonen.... Suck men håller de på så här nu så vetifan om jag ger upp amningen....Men jag ger de ett tag till sen får vi se, tycker de e myspys o amma....
Ska till bvc idag och se hur mycke han har växt :)
Nä nu har jag lite morgonsysslor som ska göras
Tudeloo gott folk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha