Translate

tisdag 13 oktober 2009

Mina pågar

Ja då har man ÄNTLIGEN fått liiiite tid till att fixa blogg hehe, lilleman ligger här brevid och nussar så gott.. Har även tagit mig tid till att lägga in lite foto på datan idag, på mina små prinsar...
Vi va på bvc igår och lilleman väger nu HELA 4410 g OCH han va 53 cm lång :) Han växer på bra men dock inte i den raketfart som Sigge växte i, ÄN... Imorgon får vi trevligt besök, min farmor och farfar ska komma och hälsa på sitt oss och sina små barnbarnsbarn :) Alltid lika kul o träffa dom :)

Siggeplutten har börjat trotsa på ett annat sätt nu, vi slänger oss på golvet och sprutar dom värsta tårarna som finns, ja lilleman testar sina gränser för FULLT nu hehe, men men sånt e livet, hårt :)
Vi passa även på att väga han igår och han har inte gått upp ngt men han har växt på längden, så han e nu 85 cm lång och väger 13,4 :)

Livet som 2-barnsmamma smälter in mer och mer för varje dag, jag kan bara titta på mina pojkar och känna en kärlek som jag ALDRIG upplevt innan, de går verkligen inte o beskriva med ord... Lycklig e vad man e nu :) Så jävla HÄRLIGT att få uppleva de med här i livet
Så ALL KÄRLEK till mina pågar <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha