Translate

lördag 10 oktober 2009

Fet och UGGLY

Jag hinner fan aldrig skriva, de e mest för att när jag sätter mig med datan så kommer Sigge rusande och ska pilla på datan, så med andra ord får man sitta vid datan när han gått o lagt sig men då givetivis ska lillebror vara vaken och roas....
Nu e min gubbe iväg o hämtar PIZZOR wweeiii gottigotti, ja många andra dricker lite vin eller öl, så min lördagsnjutning e en PIZZA hehe....
Lilleman har haft svårt att komma till ro idag, han har bara velat nanna hos oss, men de gör inget, bara massa mys ju :) Men de betyder att de inte blir så mycke annat gjort hehe...
Skulle sortera i mn gardrob idag eftersom där ligger en HEL DEL kläder som jag aldrig använder och en massa mammakläder som jag inte lär använda på ett BRA TAG....
Ja nu har vågen stannat för mig och jag har gått ner typ 11 kg.. Jag mår skitkass när jag glor mig själv i spegeln nu, känner mig så otroligt fet och uggly, och nu e jag tyvär i den fasen att jag kan äta hur mycke som helst, de bottnar liksom inte nu, men de e ju amningen som tar mycke av energin i kroppen så man kan svulla hur mycke som helst... Men jag kan ju hoppas på att de hjälper lite med vikten men man vet aldrig...
Men jag vet att jag inte vill se ut så här, magen kan jag inte göra så mycke åt, tyvär har den också blivit lite ful nu av mina bristningar men de kunde varit värre...
Nä nu kan jag inte sitta här mer...

TJING TJING hahahha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha