Translate

torsdag 1 oktober 2009

Dåligt samvete...

Även inatt har varit en lugn o skön natt, jag måste säga att jag e väldigt imponerad av min lille kille som änsålänge sover väldigt bra på nätterna.. Ammar han en gång beroende på när han äter sista målet, så de känns skönt :)
Jag har börjat få så dåligt samvete för lille Siggeman, tänker så mycke på om han tycker mamma har blivit tråkig som bara sitter där och ger tutte till lillebror hela tiden, får även dåligt samvete för att jag känner att jag har mer kunnat njuta av Alexanders bebistid än vad jag kunde med Sigge.. Eftersom Sigge förmodligen hade mildare kolik eller vad de nu va så kändes de aldrig som man njöt på de viset, utan man va alltid trött och hängig lusten fanns inte till att göra ngt eftersom han alltid va ledsen typ, visst gick den tiden över efter en tid men jag kunde ändå inte njuta på samma vis, gör ont i mitt lilla hjärta och ont i mitt lilla samvete...
Men Mamma ÄLSKAR dig över allt annat min lille guldklimp, ni mina pojkar e de finaste jag har...

2 kommentarer:

  1. Oh myy....läskigt..va som att läsa nåt jag skrivit för ett par år sen!
    Liam hade också en mildare form av kolik..o det där me dåligt samvete..usch, hatar det. Men du..det kommer vi ALLTID ha, vad vi än gör..man vill så mycket..men så finns inte alltid orken. =(
    Men jag kan slå vad om att du e en toppenmamma iaf! ;)
    Massa kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Skönt o höra att de inte bara e jag som känt/känner så :)Man gör sitt bästa :)
    Kram tillbaka :)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha