Translate

fredag 16 oktober 2009

Kvällen

Så då nannar äntligen lille Alexander, han fick lite ersättning för jag misstänker att pattarna börjar lägga av sig lite med produktionen, fast självklart får han sutta hur mycke han vill men de slutar med att han blir skitsur och skriker på tutten istället, så igår och ida har som sagt fått lite ersättning nu på kvällen och han sover som en liten bebis ska göra , mys...

Jag har beställt lite kläder till mig och Sigge, jag passa även på att beställa ett par vinterkängor till Sigge för de börjar bli kallt, så jag hoppas dom kommer passa han, gillar inte att beställa skor men de fick bli så iallafall, han får även 2 st luvtröjor och ett par fodrade jeans, min lille cooling.. Jag får nöja mig med att par mjukisbyxor och 1 snygg topp.. Ja eftersom man inte direkt planerar att se ut som man gör en längre tid så e de inte lönt o handla för mycke....
Nä nu ska jag förbereda mig för sängen såååå Natti natti gott folk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha