Translate

fredag 16 oktober 2009

Dagens besök

Tjenixen mina vänner :)
Ida har de hänt liiite saker :P Har haft syrran på besök och även Jesse med lilla Julia och Celina.. Sigge har skitkul med lilla Julia :-) Hon e så söt och dom busar och har sig på rummet :)
Så de blev lite fika och snack... Men sen har vi mest tagit de lugnt, mina 2 stora grabbar kom precis hem från affären...
Igår tog jag och lilla familjen en riktig powerwalk på ca 90 min, så man fick äntligen röra på fläsket, barnen uppskatta de genom att sooova:) Sen när cvi va ute på språng så passa vi även på att gå upp om Miia som pecis fått en liten Son, han va sååå Liiiiiiiiten, han väger ju bara 2500 och va 48 lång de lilla livet, såå söt :)
På måndag ska min gubbe börja jobba e de bestämt nu, först blev de sagt att han skulle jobba igår men de blev inte så men from Måndag e de dax... Nervöst :)

1 kommentar:

  1. Det kommer gå skiiitbra. Jag trodde jag skulle dö dagen innan sole börja jobba igen, men när väl morgonen kom gick allting bara sååå smidigt. Klart underlättar det att jag har en 4 åring och inte en ettåring som kan ta på sig själv, men jag tror du fixar det lika galant som jag :) Kram från oss

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha