Translate

söndag 18 oktober 2009

Helgerna e MINA

Ja då va de en härlig solig Söndag, barnen ligger och sover nu och jag och älskling sitter och surfar lite, de e väl kärlek de :)
Jag ska snart laga ngt att äta, e SKITHUNGRIG...
Imorgon börjar livet, imorgon e dagen D, dagen jag ska få känna på hur de e på riktigt att vara 2-barnsmamma, som ni vet e man lite pirrig men jag tar till mig alla tröstande ord från er :-) Att de kommer gå bra, ja man kommer nog se ut som en riktig WT-morsa (WhiteTrash) 1 år framöver men de e smällar man får ta haha, man lär ju knappt hinna med sig själv mer, jag kom på häromddagen att jag kan ju lätt glömma min morgonduschar nu, hur fan ska jag hinna de liksom, lillebror e väldigt vaken nu på fm och Sigge leker och stojjar, så nu kan man bara duscha på kvällarna och ni brudar vet hur håret ser ut dagen efter en kvällsdusch :D
 Men helgerna får bli miiiina, de får bli då jag kan ta mig tid till en skön lång dusch och lägga på mig en nice makeup, jag vet att min älskling älskar mig oavsett hur jag ser ut jag menar han har sett mig i värre läge MEN jag vill ju att han ska tycka att han har en snygg brud ändå....
Nä nu kallar spisen
Tjing tjing :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha