Translate

söndag 25 oktober 2009

Ikea Nääää, Nova :)

Idag sa jag till älskling att jag va så trött på att alltid göra samma tråkiga skit, städa glo på tv osv, de ända händelserika som händer annars e väl att man kommer till COOP och handlar hahaha, så idag bestämde vi oss för att dra till IKEA, men på tåget bestämde vi oss för att sticka till Nova lund istället (köpcenter) för jag va/e i STORT behov av byxor då jag tyvär inte har några som passar denna viktklassen jag e i nu och alla mina byxor jag hade under grav e sönder, så vi åkte dit och jag fick ett par nya HELA byxor, dock inte dom snyggaste MEN jag planerar INTE att sw ut som jag gör nu så de e verkligen inga asSNYGGA byxor, blev ett par nice slappebyxor istället.... Och när vi va inne på Stadium så titta vi på overaller och älskling hitta en overall han absolut ville att hans son skulle ha så de fick bli den :) Inte ofta han väljer kläder så han kunde få äran :) hahah de  blev en GRÖN Everest overall, Sigge ser riktigt cool ut i den :)
Nä nu ska jag ner till tvätten och sen ska jag och älskling mysa innan nästa vecka börjar..

Bvc Imorgon :P

Tjing tjing

1 kommentar:

  1. Den overallen e grymt snygg! Har kikat på den ja me o ja ääälskar grönt! Men sambon e liiite emot.. Haha. ;)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha