Translate

tisdag 27 oktober 2009

Amma eller inte, de e frågan...

Ja då sitter man här och tar de lugnt innan barnen vaknar, de e så jag får göra för att hinna med mig själv, oftast vaknar dom samtidigt och sen e de FULL RULLE till 1000... Eså trött på att se så jävla sliten ut men tyvär kommer man väl göra de e ett tag, de e inte många dagar man ser nice ut, håret sitter i en tråkig burr på huvet och kläderna ja oftast fulla med babyspya..
Igår va vi på bvc och lillebror väger nu 5010 och va 54 lång, han hade inte gått upp så mycke, så jag prata med bvc om jag ska sluta amma eller delamma, för de känns inte som bröstmjölken e som den ska vara och han blir inte riktigt nöjd... Men jag vet inte än hur jag ska göra, och jag e VERKLIGEN inte den som dömer dom som inte ammar, jag tycker de e upp till var och en hur man vill göra tycker de e bara mammor som har brist på annat som snackar skit om dom som inte vill amma och bara ska försköna sig själva för att dom ammar...  Så jävla typiskt skitsnacksmammor.... Men nu när de kommer till mig själv så vet jag inte hur jag ska göra men Sigge blir lidande också eftersom lillebror ska patta hela tiden och inte blir mätt och har då svårt att somna och komma till ro så tar lillebror mycke tid från Sigge och han förstår inte att mamma måste göra detta men sen kan vi leka.... Så jag får ta mig en funderare på detta... Måste tänka lite på mig själv med.... Ajja ska se nu om man kan knalla in i duschen innan dom vaknar suck annars blir väl inte de heller gjort idag....

Tjing tjing

 

1 kommentar:

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha