Translate

lördag 24 oktober 2009

Busungen trotsar

Ja då sitter man här och har myst med gubben min ikväll, Alexander somna vid 20-tiden så vi plocka fram lite gotte sen på med en film och de blev Disneys nya, filmen UPP och den va helt ok, men jag  vetifan om de e en barnfilm till 100%
Ja de händer inte så mycke här hemma som kanske e i intresse, men jag kan säga att jag har verkligen FULLT UPP, Sigge har kommit in i den välkända TROTSEN och den e INTE rolig, man kastar sig och skriker och GRÅTER som en liten galning för absolut minsta lilla... Innan tänkte jag att de måste vara ngt jag gör fel och att han blir avis på lillebror men jag gör verkligen inget fel och lillebror behöver också kärlek, och kärlek får dom till 1000 så de måste vara trotsen som kommit, hoppas verkligen att den e förbi SNART...
Ja som ni kanske minns så trivs jag inte så bra i denna lyan heller så jag kollar lite då och då efter ngt mer barnvänligt och relativt billigt och jag har hittat ngt men den kostar en del och jag har inte fast jobb och inte gubben heller, men jag ska ringa banken på måndag och se vad dom säger.... Jag blev verkligen HELT kär i denna lägenhet, vrålsnygg... Så jag hoppas verkligen att dom vill hjälpa oss....

Nä nu ska jag snart nanna ska bara lägga upp lite foto innan de e dax

Gamlefarmor och morfar








snott lillebrors babysitterBusungen surar
Badpojken censurerar själv!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha