Translate

onsdag 7 oktober 2009

Snabbis

Ja då har man en snabbis vid datan, de blir VERKLIGEN inga långa stunder mer vid denna men de kommer väl snart när man kan sitta i lugn o ro hahahaha, men Alexander sover mest och när han gör de så ska jag äta städa tvätta busa med Sigge och umgås litta...
Måste ju göra om min bild nu, ja den ni ser här avanför texten, man e ju liksom inte gravid längre :P..
Ja 2 av mina grabbar e och handlar och ja Alexander ligger här brevid och nannar...
Och jag passar på att sitta här lite och skriva några rader....
Jag försöker komma på hur jag ska göra med Lille Sigge när de gäller hans lillebror, Sigge förstår ju inte riktigt hur han ska hantera sin kärlek till lillebror, han e verkligen jätteglad över han MEN en vänlig klapp på huvudet vänder SNABBT till en vänlig HÅRD klapp, och jag vet inte hur många ggr vi ajjabajjat och visat han hur man ska klappa och sagt till han klappa fint, och han gör ju de med men sen ska han liksom krampussa han och då tar han i för kung och fosterland, Lillebror blir ju helt överväldigad av denna kärlek...  Jag vill ju inte att Sigge ska tro att han inte får röra han och jag vill inte han ska tror att man väljer lillebror framför han, vill verkligen inte att lillebrors närvaro ska vändas till ngt negativt för Sigge.. Sigge har ju varit så här innan med så de e inget nytt, och han blir SKITSUR när man ajjabajjar... Men där e nog inte så mycke mer o göra än de vi gör redan, men de blir väl bättre när lillebror blir mer stabil och lite stöddigare, han e ju skör nu de lilla knytet....

Vi badade lillebror för första gången i måndags, han e ju såå himla torr på sina ben och händer så jag har inte velat bada han, så han skulle bli torrare... Badet va uppskattat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha