Translate

torsdag 22 oktober 2009

En HELT JÄVLA underbar dag

Vilken underbar dag jag haft idag, känns sjukt bra i min själ... Detta e den första dagen jag verkligen känner så sen maqan börjat jobba, innan har man bara kännt STRESS STRESS STRESS i hjärnan, men idag så kom Celina och Jesse hit och dom busa och hade sig med Sigge och Jesse tog lillebror och somna han flera ggr UTAN problem...
När vi hade fikat så hade Sigge mjukost över hela sig, ja vi fick i han lite mat hehe, så tog Celina han, och ner i badet, så Celina bada min lille plutt som tyckte de va så roligt, vi fota han men tyvär så hittar jag inte sladden till att överföra bilderna så jag får leta upp den sen ska ni få se...
Sen in i sängen och han somna han så sött :) Hon tar så fint hand om Sigge så vi har bestämt att en dag nu snart ska hon få låna han och han ska få sova borta för första gången :) Men de kommer gå bra de vet jag :)
Alexander har bajsat som bara den idag så han har och har varit så lugn...
Så vi har hittat dom bästa barnvakterna till våra barn hahaha Jesse och Celina ;)
Har verkligen känts bra och få den hjälpen man fick idag, en paus för hjärnan, tråkigt bara att vissa inte kan förstå varför man inte kan gå med ett leende på läpparna HELA tiden, jag har dåliga dagar även som ogravid...
Nu e Sigge med Celina på Lindex och lillebror ligger här i soffan och sover, mannen min lagar lite mat och jag slappar :)

Tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha