Translate

söndag 27 september 2009

Underbara pojkar

Helt underbart :) Jag e förvånad av att jag faktiskt e pigg :) Känns härligt och kunna njuta av tillvaron.. Lillebror bara sover äter bajsar och kissar, han gör inte mycke ljud ifrån sig, jo när han vill äta men knappt annars, känns konstigt eftersom Sigge va sååå på G när han va nyfödd, han skulle bara ligga vid tutten HELA tiden och sutta, visst va de underbart de med men de tog hårt på psyket, man va så mycke tröttare så jag hade förväntat mig samma denna gången men visst man ska inte ropa hej än hahaha... Men de e ju skönt att man hinner vila upp sig lite efter förlossning osv... Så nu ligger lillebror här och nannar brevid mig, har precis bytat kläder på han eftersom jag råkade läcka ner hela han med bröstmjölk haha, skönt att tuttarna producerar utan problem iallafall, så han blir ju mätt och nöjd... Men nu va de ju inte sååå längessen man hade mjölk i dom så dom vet väl vad som ska göras denna gången hahaha... Så nu har man STORA pattar och faktiskt till min stora förvåning en ganska platt mage igen :) Jag hade förväntat mig en hängmage med dryga bristningar på MEN nä faktiskt har den anpassat sig och dom bristningarna som kom under grav, syns faktiskt inte så mycke nu, så jag kan helt klart leva med dom :) Ja ibland ska man väl ha tur :)
Men ganska konstigt eftersom jag har haft så täta graviditeter och magen va ganska slapp efter sigge...

Sigge han e helt slut efter allt som hänt, han har ändrat lite på sina rutiner, innan nanna han på em men nu e han så trött på fm så han får nanna då istället.... Lillebror e inte så intressant men han e väldigt noga med att hans snutte e hans och lillebror har sin egen,:)
Vi har en resesäng som står i storarummet som lillebror ligger och vilar i, och ida när han blev ledsen så kröp Sigge fram i 190 till han och kasta in nappen hahaha så jävla gulligt, han vet vad som ska göras :)

Nä nu ska vi snart gå och handla när pojkarna vaknat, och ta en liten snabbis förbi marknaden, se om de e samma skit som alltid annars eller där e kanske något nytt :)

Tjiingeliiing

1 kommentar:

  1. Tänk att han nu äntligen e här! Sjukt va tiden ändå gått fort..! :-o
    Va härligt att magen blivit platt igen, o du e nöjd!

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha