Translate

måndag 28 september 2009

Återbesök

Jisses man hinner inte med så mycke nu vid datan, de e verkligen in o kolla läget sen logga ut igen hahaha, men de e inte så att man ligger o slappar eller så, utan de händer verkligen saker hela tiden, när lillebror nannar så plockas och städas de och busas med Sigge, sen ska man försöka klämma in en stunds vila för mig med hehe.. Men jag e verkligen tacksam till tusen att maqan e hemma nu, hade inte klarat de utan han känns de som, världens bästa pappa och världens bästa pojkvän <3 älskar dig darling...
Igår hade Alexander nog sitt första magknip, jisses vad ledsen han va, höll på från klockan 18 tiden till klockan 23 typ, men då gav jag han lite sockervatten och de gjorde gott han fes och bajsa sen somna han :)
Tur man har lite husmorsknep från mamma :)
Ida va vi på återbesök med Alexander, han skulle lämna liiite blod och göra ett hörseltest och allt gick bra, hon passade även på att väga han och normalt sett brukar dom gå ner lite i vikt efter förlossningen men Alexander vägde nu 4015 så de va inte mycke han gått ner, så jag kan ju verkligen säga att mjölken kommit igång och de verkar som där e grädde i dom denna gången med hahaha... Nä nu ska jag mysa vidare :) Eller städa lite, vi får väl se :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha