Translate

lördag 26 september 2009

Lillebror har ÄNTLIGEN kommit


Ja nu e han här :) De blev verkligen ingen lång övertidsresa hehe, 02,15 den 24/9 fick jag min första värk sen va han ute klockan 11,45... Allt gick jättebra och jag fick verkligen den förlossning jag ville ha, den gick lagom fort och jag klara mig fint på lustgasen, och jag fick pressa ut han utan bedövning i fissen vilket jag e tacksam över :) Jag ska skriva en förlossningsberättelse sen en dag men nu ska jag mysa vidare med mina Boys :) Detta känns HELT underbart overkligt, kan knappt fatta att man har 2 små liv att pyssla om nu... Sigge han har pussat och klappat på Lillebror, fast han har sin hoppryck ibland så man får vara med för helt plötsligt dyker Sigge på Lillebror, tuff broderskärlek hehe, men annars går de verkligen över mina förväntningar, lillebror gör de som bebisar ska göra, kissar bajsar äter och sover en massa...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha