Translate

tisdag 22 september 2009

Pussa på dina små små fötter

Idag har de hänt ngt STORT, jag har STÄDAT ;) Ja jag fick en jävla energi i morse, så jag röjde på balkongen städa köket, renbädda, städa upp alla Sigges små toys på hans rum, som 2 min senare raserades igen hehe, sen fick jag en ide på att göra om lite i sovrummet så jag flyttade på sängen och allt annat som stod där inne så nu ser de MYCKE bättre ut därinne :) Älskling fick en smärre chock när han kom hem från gymmet haha, galen tanta han har :P
Nu har vi varit o handlat lite mat, så idag ska de lagas fiskpinnar potatis och hollandaisesås, Sigge älskar de, och jag blev mycke sugen hehe...

Ja imorgon e den STORA dagen då lillebror e beräknad till men jag har väldigt svårt att tro att han skulle passa tiden så bra :) Jag tror han kommer den 26 MEN viiii får se :) Känner mig faktiskt ganska lugn, dagarna går fort och han kommer när han kommer men visst jag ska erkänna att varje liten förvärk hoppas man att de ska bli värre men de blir dom inte ÄN... Men jag känner mig inte alls lika hysterisk på att få ut han som innan, skönt skönt.....
Men SNART får vi se dina små söta ögon, hålla din lilla lilla hand, pussa på dina små små fötter, snart snart:)
Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha