Translate

måndag 21 september 2009

Besöket och tvn ikväll

Ja idag har jag varit hos barnmorskan, fick åka bil dit ida, vilken lyx:) Tack syrran :)
Allt såg bra ut med lillebror hon kände och klämde en massa för hon skulle visa en studerande och jisses va lack han blev, han buffa och sparka på som tusan...
Mina värde såg bra ut och hon va väldigt imponerad av att min blodtryck va så jämt o fint och hade varit de hela grav, så de va ju skönt att hon va nöjd med ngt hahaha nää men vi brukar skoja lite om vikten, den e inte lika jämn o fin :)
Vi pratade även om ev igångsättning om de skulle behövas, då säger hon ja den 8 okt ska du in på överburenhetskontroll.... Jag tänkte bara den 8 OKTOBER NÄÄÄÄ de e ju all evighet dit haha, men hon trodde inte de skulle behövas... Och om de skulle vara så att han inte har kommit den 2 oktober så ska hon göra ngt som kallas för hinnsvepning och se om hon kan reta upp fissen på mig så hon kanske släpper ut lillebror hehe...
v.40
Mitt lilla hjärtegryn hittar på bus
busunge
VA??
hEEEj :)


Svenska Hollywoodfruar!!!
Ja ikväll ska jag titta på svenska hollywoodfruar, fick mig ett gott skratt åt dessa plasticpadictanter förra veckan, tänk va rikedom kan göra med människor.... Visst kan man önska att man hade mer pengar och så men att bli så som dom e hade jag ALDRIG velat, så om jag varit tvingad till att välja så lever jag hellre fattig med vett i skallen än rik och totalt blåst...
Denna Anka hon verkar ju totalt blåst i pannkakan, jag menar, äta brosk och inte få cancer HAHAHAHA... Stackars kvinna, sitter och glor ner på människor som e tvingade till att arbeta hårt för att få pengar, anklaga dom för att vara avis på hennes rikedom sen nästa stund sitter hon och beklagar sig huur JOBBIGT de e med alla dessa fans och alla resor hon MÅSTE göra för sin man, jag tyckte de va rätt så uppenbart att hon enbart va gift med han för pengarnas skull, för lycklig i förhållandet verkade hon INTE va!! Ja men spännande ska de bli o se hur många skratt de blir ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha