Translate

onsdag 23 september 2009

Today is the Day

Ja vilken morgon, låg i sängen med klarvakna ögon klockan 04, ajja gick upp o pinka och trodde jag skulle somna om, låg o kämpa med de till klockan var 04,50 sen gav jag upp, så nu ligger jag i sängen med datan och mitt kaffe brevid och de har jag gjort nu i 2 timmar och jag känner mig pigg än :) Sjukt jag vet :) Men vad ska man göra, e väl alla nerver som håller hjärnan sysselsatt för de e ju idag lillebror "ska" komma, de e den 23 september, den dagen som de har blivit sagt i 9 månader... Den e HÄR nu, och tanken på att nu kan de hända vilken sekund som helst känns pirrig :)
Jag hör hur lille Sigge ligger och snackar inne på sitt rum, han ligger o mornar sig lite, ibland somnar han om ibland inte... Han va såå supertrött igårkväll så han fick lägga sig liite innan 19, han satt nästan o somna i soffan, onödigt i hålla han vaken hehe...
Så idag får vi se vad som händer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha