Translate

onsdag 26 augusti 2009

Förlossningsplan??!!

Halloj alla mina trogna läsare :) Dagen e bra ida känns de som, gick o la mig tiiiiidigt igår, va helt slut efter gårdagens bravader, så jag vakna någerlunda pigg imorse :-) Så nu väntar jag o Sigge på att Celina ska komma in till Stan så ska vi gå och mumsa lite kinabuffe hehe, ja jag e beroende av kinamat känns de som :-)
Här även skrivit ner alla Sigges små behov han har, de blev dock ingen komplicerad lista eftersom jag har en ganska lätt unge hahaha, han nöjer sig med lite mitt lilla liv... Skrev den bara så att Celina vet vad hon ska göra med han när jag e inne och föder....

Pratade även med barnmorskan om att skriva en förlossningsplan, måste man de liksom, men de tyckte hon inte, om jag inte hade behov av de förstås.. Jag känner verkligen inte att jag har några speciella önskemål om hur förlossningen ska gå till, de e ju ganska svårt o veta eftersom den ena förlossningen inte e lik den andra, så jag går in helt nollställd istället för att ha en massa förhoppningar så slipper man bli besviken... De ända självklara jag känner e att jag vill att älskling ska vara med på allt eller så mycke de går, oavsett vad som händer.. OCH självklart att han ska klippa navelsträngen...
Jag kommer verkligen kämpa för att inte ha någon bedövning denna gången heller, lustgas hoppas jag räcker för mig denna gången med (ja de e väl en rolig mildare bedövning hahah) och den bedövning jag fick mellan benen när sigge skulle ut kallar jag fan inte bedövning för den gjorde faaaan jävlar så ont, MEN man vet som sagt inte... Nä nu ska jag klä på lille ungen lite kläder sen e de ut på "stan"
Tjineling!!!!


1 kommentar:

  1. jag säger bara epidural epidural epidural!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha