Translate

tisdag 25 augusti 2009

Har varit inne på förlossningen...

Ja vilken dag, jag e nyss hemkommen från förlossningen, Sigge fick för sig att mammas mage skulle vara skön o sitta på så när han böka rundor i sängen så reser han sig smått upp och råkade landa på min mage, jag va inte alls beredd.. Så jag ringde in, och dom ville att jag skulle komma in medibums så de gjorde vi men allt va bra med lillebror, kändes bra o få veta likom, annars hade man gått o oroat sig hela tiden istället... Syskonkärlek ;-)

Har varit hos barnmorskan idag med och allt va bra då med, vi va hos henne innan allt hände...
Hon säger till mig amen herregud du ska ju snart föda, jag bara japp de ska jag... Hon tyckte de kändes som de va igår jag skrev in mig typ och ja de kan jag hålla med om, tiden har gått foooort som fanken och snart så har vi lillebror hos oss, snart snart snart....

1 kommentar:

  1. Jaaa stranden är skönt som fan... önskar sommaren va längre.. Tack vare dig jag piffat till bloggen ju :) hihi TACK!

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha