Translate

fredag 21 augusti 2009

Dagens!!!!

Kvavt som fan ute, vi gick ut en runda men jag håller på att avlida i denna värmen så de blev en sväng till Lindex där vi inhandla en höst/vinterjacka till Sigge och gubben min valde ut en cool döskallemössa till han på intersport.... Sen in till Systemet (till gubben då :P) Men min älskling tänkte på mig och köpte HELA 2 ST alkoholfria ÖL till mig, så jag vet vad jag ska göra ikväll... MMmmmm... Vaknade klockan 06 ida *suck* ajja de e ju skönt att man slipper vänja sig vid lite sömn sen så de inte kommer som en chock hehe,.....
Imorgon så ska min gubbe på stampfest och jag ska va hemma med lilleman och mina systerdöttrar kommer hit o håller mig sällskap så jag slipper sitta själv :)
Så de blir väl pizzamys med film kan jag gissa :)

Vill så gärna städa o plocka fint här hemma Speciellt innan Maqan börjar jobba igen men jag pallar verkligen inte, så drygt, vill ha de fint men man orkar liksom inte bry sig, ajja jag har sett värre än detta, de e ju rent men lite rörigt bara...

3 kommentarer:

  1. ja vädret är skumt :P vill du ha pampersblöjor newborn? har sen oliwer kom, men han var lite för stor ;) dom ligger mest under skötbordet, och jag hade kunnat ge dom till jesse så hon kunde lämnat dom till dig, om du vill :)

    SvaraRadera
  2. Javisst :) De tackar jag inte nej till hehe:)

    SvaraRadera
  3. Men då fixar jag det snart :) ska höra med jesse imorgon om jag kan lämna dom där när jag är ute och går min runda med Oliwer :)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha