Translate

tisdag 28 juli 2009

V.31+5

Har skrivtorka känns de som men jag har ju haft en fullrulle helg så jag e helt slut i pannkakan :)
Men ida har jag varit hos barnmorskan och allt va bra
Vecka 31+5
Hjärtljuden: 138 slag/min
Mitt blodtryck:105/55
Sf-mått: 31
Huvet låg neråt...
Ja ida e de bara 57 dagar kvar och tiden SPRINGER iväg gahhh har så mycke som ska göras klart här i hemmet innan lillebror kommer.. Imorgon ska Sigges rum målas sen inredas :-) Så de ska bli kul o se vad han kommer tycka om sitt alldeles egna rum.. Ett tag iallafall sen ska han dela med lillebror :)
Älsklings semester börjar snart, på måndag.. Ska bli såååå jääävla skönt :)
Nu nu ska jag snart skutta in i vår nya säng o se om jag kan sova gott inatt
Tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha