Translate

torsdag 30 juli 2009

Snorgrön!!

Ohh nu e Sigges rum målat, i en GRÖN färg, jag fick en smärre chock när jag öppna färgburken och tänkte vad fan tänkte JAG på när jag valde färgen men den såg helt annorlunda ut på kartan men men lyckligtvis så blev de faktiskt bra :) Men man reagera när man öppnar dörren haha.. Nu har jag satt lite möbler på plats så nu ska jag rota fram ALLA hans leksaker så han kan leka inne på SITT rum :) Sen ska jag försöka vänja han vid att somna därinne, bäst innan lillebror kommer så han inte känner sig bortvald... Gör ju de så han ska få sömn på nätterna sen...
Jag ska lägga upp bilder men vi ska först sätta upp lite lampor och lite handmålade tavlor som mormor hans målat till han, sen så ska de fotas :)

Jag har pissont i min fog ida, varje gång jag satt mig ner på golvet så har jag knappt kommit upp igen men tur att man kan dra sig upp hahaha... Nu går man som en nerskiten anka, ser ganska roligt ut kan jag tänka mig men thats my pregnant life!!

Snart kommer min älskling hem från jobb, om typ 2 timmar sen har han SEMESTER i 4 hela HÄRLIGA veckor :)Så gutt....
Nä nu ska jag pilla färdigt med rummet så mycke de går :P

Tjing tjing

1 kommentar:

  1. Hahaha låter EXAKT som då jag öppnade färgburken till Leias rum..o då när jag hade målat klart så tänkte jag att färgen säkert lägger sig..men icke, haha! Men som jag sagt tidigare så blev det helt okej sen ändå..nu har man ju vant sig. ;D

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha