Translate

söndag 26 juli 2009

Hur ska jag ORKA detta i 59 dagar till....

Så då har denna helgen bara sprungit iväg, ida va vi på köpcenter center syd, de va meningen att jag skulle hitta lite mammabyxor,billiga och bra men som vanligt hitta jag inga som kändes ok, de blev ett par vanliga piratbyxor, helt ok... Grabbarna stack till Siba så jag o karro kunde glo på kläder i lugn o ro men nääää, efter en stund ringer min gubbe o säger att nu ska vi handla mat o Sigge börjar bli uttråkad, jaha då får vi väl gå o handla mat dåååå..
Men när jag kommer så sitter Sigge i kundvagnen och ser väldigt nöjd o road ut när pappa kör runt med han.. Ajja vi fick handlat en MASSA mat iallafall, sen när vi kom hem så fick Sigge vila och jag med för jag mådde sjukt konstigt, illamående och hängig, så de va paus för min del.. Men jag känner mig fortfarande konstig.. Så imorgon ska de bara slappas OM Sigge vill, för jag e HELT slut i min gravida kropp... Fattar inte HUR jag ska orka detta i 59 dagar till, jag börjar bli riktigt tung om magen..

Ajja nu ska jag slänga Sigge i badet sen ska han nanna så kan vi slappa lite själv jag och älskling...

1 kommentar:

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha