Translate

lördag 18 juli 2009

Tre bissingar

Idag har varit en helt vanlig tråååååkig dag, de har inte hänt så mycke här hemma... Jag har varit sååå himla trött hela dagen, tror de e för man slappnar av nu när älskling e hemma och hjälper till med Sigge, de e liksom fullt ös på denna lilla unge nu hehe, han e ÖVERALLT och ingenstans... Jag skulle ta mig en vila i förmiddags men de va inte så lyckat eftersom Sigge va ganska gnällig och ville inte sova, så då fick jag ingen ro heller, och vädret har ju inte varit speciellt nice idag... Men nu har lilleman ätit och ska nanna närsom... Och jag måste ju skriva att han har fått TRE tänder nu på en gång som ploppat fram :) Så de förklarar han gnällighet dom senaste dagarna...

Jag har haft en del sammandragningar ida, inga som har gjort ont men de e jobbigt när dom kommer hela tiden, och lilleman e ovanligt lugn i magen ida men han vilar med väl hehe...
Nä nu ska jag slappa vidare, så de blev inte mycke rolig läsning ida inte

2 kommentarer:

  1. Visst är det skönt när man ser att de fått fler tänder, då får man liksom svaret på deras gnällighet! ;) Va likadant då Leias tänder dök upp samtidigt..SEX stycken på samma gång..Synd om de små ju..måste ju göra ont som sagt.

    SvaraRadera
  2. Sååååå gumman! Nu ligger du på mina favoritlänkningar på min blogg www.dollardiana.bloggspace.se =) Hihi o det funkade!! Jag klarade det! Pussssssa

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha