Translate

fredag 17 juli 2009

Störtdykning ala Sigge!!

Ja ida har de inte hänt så mycke men jag har bara varit hemma och tagit de lugnt. kan vara skönt de med, speciellt nu när man kan springa runt i trosor och bh hehe.....

Jag glömde berätta vad som mer hände igår, Sigge lyckades klättra över spjälorna och gjorde en störtdykning med huvet före.. Jag hörde bara en duns sen ett jädra hjärtskärande vrål, när jag kom in så låg han där på mage och grät så mycke att han inte fick luft, jag fick upp han så fort jag bara kunde och försökte trösta han, han la sitt huve på mitt bröst och bara grät grät grät, och då såg jag att han hade fullt med blod runt munnen och nappen va kvar i munnen, den hade också en massa blod, en blå bula, stor som en 5 krona på pannan, titta i munnen och såg att han typ klämt läppen mellan nappen och smällen o golvet, och de blöder alltid mycke från munnen så de såg ju värre ut än vad de nog va, eller ja hemsk va de och ont gjorde de absolut, herregud jag trodde jag skulle få en infarkt så skärrad mitt hjärta blev, hoppas ALDRIG man ska behöva uppleva detta igen...

Men nu mår han bra och kryper runt som en galning igen så han e back in track :)

Men man fick hålla ett exta öga på han, och ändå känns de som de e de ända man gör på denna unge nu mera hehe...

1 kommentar:

  1. Nä stackars lilla gubben! =(( Men skönt att allt e okej me honom nu iaf! Håller me om att det skär i mammahjärtat när ens lilla gör illa sig..! =(

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha