Translate

måndag 20 juli 2009

Shoppat till lilleman och haft en bönestund i malmö...






Ja vad har man gjort ida?! JO jag/vi har varit i Malmö och shoppat till Alexander och även lite till Sigge :) Vi handlade dom sista sakerna till vagnen, så nu behöver jag inte känna stress över de :) Plus kläder, självklart kommer han få ärva en del från storebror men han har mest sommarkläder så jag va tvungen att handla lite långärmade bodysar och byxor och jag har haft span på ett så gulligt set inne på Lindex så ida SHOPPA jag de :) Och så hitta jag en söt snobbendress på hm kunde bara inte låta bli.... Så nu hoppas jag att de inte e en dunderklump man föder ut eftersom de mesta e strlk 56...

Bodysar och byxor från lindex!
Den gosigaste filten till min baby boy och den härliagste snutte som mamma noga valt ut


Och en cool snobbendress och en cool Jacka!


Självklart när vi gick inne i malmö så regna de och jag kan säga att en gravid kropp i flip flop gående på blött underlag e inte en bra kombination, de slutade med att jag tog mig en snabb bönestund på malmös trotoar :) Ja jag vurpade och de va GOTT om publik kan jag säga, vilket JAG inte tyckte va så underhållande men de tyckte ju säkert dom :)
Sen va de hem och jag kan säga att de känns i min kropp eller ja i höfterna, och så känns de som man fått en MEGA stock uppkörd mellan benen, inte skönt kan jag säga..
Nä nu måste jag jaga Sigge som klättrar överallt....
Tjingeling..



2 kommentarer:

  1. Vilka söta bebiskläder =)
    Tänk att alla är så små när de föds =)
    *tänker tillbaka på maj 2008*

    SvaraRadera
  2. Haha,, du har köpt en likadan filt som min lille kille har. Den där baby boy filten med nallen o tassarna på.. sååå mjuk o goooo.. min lille älskar den!

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha