Translate

torsdag 2 juli 2009

Snart fyller man hela 27 år....

Ida har jag varit med Diana och lille Hamilton, vilken liten charmör han e hehe, han och Sigge hade en massa bus för sig medans vi satt o fika, gott med bakad potatis, och de blev en massa girltalk, mys då de va längessen vi pladdra.....

Värmen e inte speciellt uppskattad från mig nu mer, jag tycker de e FÖÖÖR varmt nu, min gravida kropp orkar inte med så mycke, så de blir mycke vila när tiden ges, eftersom jag e uppe så himla tidigt så tar jag o Sigge en morgonvila nuförtiden, får sova hela 2 timmar, verkligen skönt, så de e den nya morgonrutinen här hemma, vilopaus mellan 8-10 typ... Jag känner verkligen att min kropp börjar koppla av igen efter Sigges kalas, de blev väl för mycke för mig, inte vet jag men de tar vi igen nu hahaha.... Men snart fyller jag år, om jag ska ha kalas vet jag inte, känns inte som de e så roligt o fira mer, så de blir kanske bara en fin midda ute med älskling eller ngt... Tänk att man fyller hela 27 år den 13 juli.... Tiden springer iväg för mig...

5 kommentarer:

  1. ja herrregud hela 27 fyfan min nästa anhalt är..... ehm 22? hahah

    SvaraRadera
  2. Tänk då att jag numera e 31;)

    SvaraRadera
  3. Glömde skriva mitt namn på föregående kommentar;) Nina,men de fatta du kanske;)

    SvaraRadera
  4. Jaså så fyller 27 den 13:e, jag fyller den 11:e. Hehe. ;D Vete fasen heller om man ska ha "kalas"...men funderar nästan på att ha brännbollsturnering o kubb o så grilla lite me massa vänner..vore nice!

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha