Translate

onsdag 1 juli 2009

På vift!!

Sommar sol och VÄRME

Så kass jag varit på o skriva dessa dagarna men men sånt e livet ibland haha...
De har faktiskt hänt lite roligheter dessa dagarna, i söndags åkte jag, Sigge, faster, hennes kille och min gubbe till Folkets park i malmö, vi titta på apor och ormar, Sigge brydde sig inte alltför mycke om djuren :)
Men de va mysigt o ha lite familjetid, speciellt nu när mannen min jobbar så mycke o man knappt ses

En liten Apa!!

Sen igår gick jag o Lilleman till badet här i stan så man kunde få svalka sig lite i denna värmen som håller på o ta kål på mig, här har ni foto på lilleman som tar en paus i badandet

Här mumsas de på melon och en kall go Smoothie










1 kommentar:

  1. Så söt lille sigge ha en skön sommar kram pia :)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha