Translate

söndag 26 juli 2009

Ikea...

Ja igår va vi ÄNTLIGEN på IKEA :) Och vi handlade som bara den, vi handlade en till tv-bänk så vi typ förlängde den vi hade, och så köpte vi turkosa förvaringslådor som man kan ha i den, blev skitsnyggt med vår turkosa vägg, en ny snygg svart ryamatta, och lampor som ska upp brevid tvn nu när den e väggfäst... Sen handlade vi en massa till Sigges rum men vi måste måla därinne först sen ska vi sätta upp allt och färgen kommer på onsdag... De e så roligt o äntligen kunna få de fint, man trivs så mycke bättre då, de som fattas nu e lite snygga blommor och lite tavlor, och nu när vi fått de så fint så tyckte jag att vår soffa såg patetisk ut så nu vill jag ha ny soffa :P och älskling vill ha ett system till tvn, man blir visst aldrig nöjd hehe, men de dröjer ett tag, måste SPARA hehe.. Så sen när allt e klart ska jag fota så ni får se hur de ser ut här :)
Ida ska vi till Center syd och handla mat så vi kan fylla på frysen och hela matförrådet, ska bli nice :)

Ja nu sitter Sigge i soffan och flippar mellan kanalerna, min lille fis :)

Jag har fått sova liiite längre ida men sigge har haft en orolig natt så han lätt mig sova till klockan 06,35, de va snällt av han :)
Gubben min kommer snart hem med frallor så vi kan ha vår MYSfrukost, de va längessen vi hade den....

2 kommentarer:

  1. Ja visst trivs man så mycket bättre då man fått det lite fint omkring sig! Ja lägg upp bilder sen, alltid kul o se! Lät skitsnyggt me turkos vägg. E jag sugen på att ha i köket sen då vi slängt ut det gamla..liksom som fondvägg ovanför diskbänken. =)

    SvaraRadera
  2. Ja jag har vantrivts i lägenheten innan men de blir bättre och bättre :-) Jag älskar turkost, de ser fräscht ut :)De blev en färgklick... Hade nog varit skitsnyggt o ha i köket med...

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha