Translate

fredag 24 juli 2009

Amen för fan Ninni!!!

Ja här sitte man denna tidiga morgon IGEN.... Jag fattar inte vad fan jag ska göra uppe så tidigt, åt visserligen middag jävligt sent igår så de känns som jag har haft maten upp i halsen hela natten, så när klockan va 04,40 vakna jag av att jag bara kände hur maten hade jäst i magen på mig, så jag gick upp, och då va min älskling också uppe, och han höll på att göra sig klar för att gå o träna, han har blivit helt knäpp när de gäller träningen, han går upp hur tidigt som helst för att träna, fattar inte hur han palla, de e liksom hans lediga dag ida, men så kommer han göra hela helgen hehe...
De känns här som man har ett bowlingklot i magen nu, bebis e nog så långt upp man kan komma känns de som, gubben min får servera mig allt, för när jag väl satt mig ner så sitter jag, böjer jag mig fram så spyr jag... Och sparkarna e starka nu han kickar på mer följsamma kickar nu, eftersom platsen börjar bli liten... Känns som man har en liten Alien i magen, men ack så mycke sötare :)
Ja ÄNTLIGEN e min man ledig nu i 3 HELA dagar, ska bli så skönt o ha han hemma och veta att jag kan gå och vila när jag känner att de behövs, de e lite jobbigt nu när han jobbar i danmark, för han e såå låångt borta och nu när man kännt sig kass, så har man varit lite orolig att något skulle hända och han e där lååångt borta, men bara denna veckan som kommer sen har han semester, gutt...
Igårkväll kom min kära Systeryster på en snabbvisit, mysigt o träffas då vi tyvär inte gör de så ofta, så Sigge som va så himla trött, piggna till jävligt snabbt och lekte med dom stora grabbarna, han e rolig o se när han leker med dom som e större, eftersom min lille Sigge e ganska så stor så e han ganska stark och de resulterar i att lille Wille blir ganska utsatt när dom leker, men han e en liten tuffing han med hehe...

Ida ska jag och älskling gå och kolla färg till Sigges rum, ska bli roligt o göra de fiiint, sen imorgon ska vi till IKEA :D ska bli så jävla härligt o ÄNTLIGEN kunna handla hem lite fint och göra de fint, lägenheten e så opersonlig nu och man tröttnar, man vill ju ha fina saker så man känner att man trivs ännu mer :) Nä de får vara allt för nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha