Translate

tisdag 7 juli 2009

Barnledig :)

Sitter här nu helt själv :) Min systerdotter har kidnappat min son :) Så jag har fått städa i lugn o ro, ingen bebis som jagar dammsugaren eller pajar mitt nytorkade golv :) Sen efter de gick jag in och tog mig en välbehövlig dusch :) Känner mig som en helt ny männsika och de e skönt o kunna bara sitta här o ta de lugnt o bara vara jag en stund :) Ringde och frågade hur de gick och de gick hur bra som helst, han va så duktig :) Thats my boy!! Fick en bild på mobilen där han sitter i sandlådan o leker, så söt min lille plutt hehe.....

Man skulle ju slappat när man e barnledig men de va faktiskt mer avslappnande o få de rent o snyggt här :) Imorgon ska vi till Mödran och jag ska göra ett trevligt glucostest, fyfan va de smakar skit, får trevliga flaschbacks hahaha, men de e bättre o veta om man ligger i risksonen för gravdiabetes än inte ju... Gubben min har tagit ledigt från jobb så han kan ha Sigge, så dom följer med dit så ska han få höra lille Alex hjärta :) Sweet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha