Translate

onsdag 8 juli 2009

Tåg i magen!!

Ida har jag varit hos barnmorskan och vi har lyssnat på Alex lilla hjärta slå, hörs som värst tufftuff tåget :) Jag gjorde även ett test för o se om man utvecklat grav-diabetes men de hade jag inte.. Jag tyckte de låg lite högt men de tyckte inte hon, men men...
Eftersom testet tar lite tid o göra så gick maqan o Sigge hem, men sen när jag va klar gick jag hem till Nina och vi tog en liten fika, har ju inte träffat henne på en vecka nu så de va en behövlig träff :) Sen ringde Celina (Sigges kusin) och fråga om hon kunde ta Sigge en stund så de gjorde hon, jag umgicks med Nina och Maqan fick sin lilla egentid här hemma....
Uppskattat :)
Sen så bestämde sig jag o Nina för att åka till Nova i lund och kolla läget, fynda ett par supersöta Snobbenstrumpor till Alex och Nina fynda en kanonfiiiin tröja till sig... Vi va en sväng in om på Lindex med och dom hade fått dom sötaste bebiskläderna så jag ska fasiken handla, dom va såååå gulliga :) Jag hade ju inte tänkt handla så mycke eftersom mycke av Sigges kläder knappt blivit använt, men så kom jag på att han hade ju nästan inga långbyxor eller långärmade bodysar så jag får ju handla de.. Sigge va mest en nakenfis när han kom eftersom de va så varmt då..
Så nu ikväll ska jag verkligen kolla igenom dom småsmå kläderna för o se hur mycke Alex kan ärva...
Nä nu e de läggningsdax för plutten min, han e helt slut efter en dags äventyr med kusinvitamin<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha