Translate

lördag 6 juni 2009

Tidig Planering

Min lilla älskling hittar på bus hos mormor och morfar :)










Sitter här denna tidiga morgon, ja de e min gubbes fel, han gick upp vid 05 och banka o hade sig, jahapp han skulle iväg o träna, och jag har blivit sådan att när jag vaknat kan jag inte somna om, de va likadant när jag vänta Sigge hmm, ajja upp o hoppa.... Gubben missa sitt tåg så vi satt o pladdra lite innan han skulle bege sig, och nu har vi bestämt hur vi ska göra här hemma, blir lite ommöblering, känner inte riktigt att jag e nöjd med hur de ser ut nu men de vi bestämt kommer bli kanon känner jag(hoppas jag) Känns skönt att jag har orken och vilja ida till o göra de som vi ska göra, tyvär kommer den inte ofta längre så vi får ta tillfälle till akt, och speciellt innan jag blir för tung och inte orkar göra ett smack pga stor mage.... Så de ska bli spännande, vem vet jag kanske fotar lite och lägger upp så ni får se hehe....
Lilleman nannar fortfarande, han har börjat med att sova så läng som till 08 :) Rena lyxen här hemma hehe, ajja skönt e de, önskar bara att jag kunde sova lika länge, men som sagt tycker de e ganska skönt o ha lite morgon"egen"tid
Men sen vilar han desto mindre på dagen nu men jag hoppas han fortsätter med em vilan, för den behöver jag mer och mer..
Tjingeling...


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha