Translate

lördag 6 juni 2009

Så skönt de känns nu :)

Som vi har hållt igång här hemma, vi har möblerat som tusan och älskling har sprungit här upp och ner och satt de mesta "skitet" nere i förrådet, sen satte vi igång och de blev så bra, så mycke bättre med plats och så fint... Känns helt underbart o bo här nu :) Jag har ju inte trivts riktigt här men detta va tydligen vad som behövdes för o få mig att trivas, nu e de bara smådetaljer som ska köpas hem och de känns verkligen lättare o göra de nu för nu vet jag precis hur jag vill ha de :) Allt känns så roligt igen, har ju kännt mig helt deppad ett tag på allt men icke nu SKÖNT... Sen när Johnie har flyttat så ska vi måla pojkarnas rum och inreda de så som jag vill att de ska vara, gör ju inte ngt att dom får dela rum, hoppas jag iallafall hahaha dom blir kanske som katt o hund, hoppas vekligen inte de hahaha... Men jag längtar tills vi kan sätta igång med deras hoppas på att de blir innan Alexander kommer så man har de klart liksom, känns som de kan dröja ett tag sen efter han har kommit....
Nä nu ska jag mumsa i mig fruktsallad med lite glass och mysa med min älskling, HÄÄÄÄRLIGT :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha