Translate

torsdag 4 juni 2009

Student 2009, minns min egen 2001...

Då har man kommit hem igen till sitt lilla hem, gubben min sakna mig så mycke så han ville att jag skulle komma hem ida hehe...
Jag har haft sååå mysigt hos mamma och pappa, tråkigt att pappa har jobbat, men de har varit desto roligare när han kommit hem, allt har gått jättebra och sigge har lärt sig krypa på riktigt nu :) Bättre sent än aldrig, Sigge har tyckt de va så kul o komma till mormor och morfar , vill ju verkligen att han ska lära känna dom bra, men de e ju lite svårt med tanke på att vi bor en bit ifrån varandra och vi inte har någon bil osv, såå trist o känna sig så begränsad pga att man inte kan köra någonstans, men älskling ska ta tag i de här med körkortet, sen kommer jag:) men de känns knappt lönt för mig o börja men jag ska plugga på de innan Alex kommer så man kan de sen när man ska börja köra...
Vädret har ju inte varit så kanon, jag såg fram emot att få chans till att sola lite i deras trädgård men shii fick jag....
Ida har de varit studenttjofräsan i stan och alla glada studenter har gått runt o vrålat FY FAN VAD VI E BRA osv :) sen nu ikväll va de bilrace med studenterna och VI har ju första parkett med balkongen ut med torget så man har stått o tittat, vilken känsla som kommer i kroppen på en, min student e en dag jag aldrig kommer glömma de va den ballaste dagen i mitt liv, vilken otrolig frihet man kände i kroppen, man skulle erövra världen den dagen hahaha...
Nu ligger grabben o nannar så sött och älskling har däckat på soffan, ja så mycke sakna han mig hahahaha... Jag har mumsat i mig ett choklad ikväll o JISSES vad gott de va, ja johnie jag har nallat de av dig men så e de o vara inneboende hos en gravid kvinna ;) Köper ett nytt till dig en dag....
Nä nu ska man se om de finns plats i soffan till mig med :)
Ha de fiiint tjiiiingeliiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha