Translate

fredag 12 juni 2009

Svenska sommar

Vilket jävla PISSVÄDER..... Var fan e denna sommar, ja SVENSK sommar kallas de suck, ledsamt men ja de e väl ganska skönt för mig just nu i mitt tillstånd att de inte e 30 grader men de kunde ju vara soligt iallafall.. Hoppas verkligen att vädret blir bättre nästa vecka, vi ska ha Syrrans lägenhet med trädgård och 2 busiga hundar hahaha de kommer bli en crazy vecka, Doris och Gun e GALNA men roligt kommer de bli hehe.... Jag ser fram emot att solen kommer på besök då så man kan skona eslövs centrum från min vita kropp och få lite gyllenbrun färg, dom ska till turkiet den veckan men dom lär ju GARANTERAT ha fiiint väder, allt jag kan göra e o hoppas att de blir fint här med.....
Så ida ska de packas lite...


E i vecka 26 nu och bebis väger nästan 1 kg haha min lille kille, man känner att han e där inne men tyvär känner jag inte så mycke som jag gjorde med Sigge men Alexander har sin kudde fram på magen så den dämpar en hel del, men de känns desto mer upp och ner, tiden går fooort..

Sigge har sovit hos mig inatt och pappa på soffan, förvänta mig en helvetes natt med lite sömn men de har gått ganska bra inatt, och imorse när jag vakna andades han fiint genom näsan så jag gick upp koka kaffe osv, sen hör jag bara hur han vrålar, ja då har han kravlat runt i sängen och trillat ner, jag hade byggt upp täcke som en liten borg runt han men den hade han raserat och pladask ner på golvet, TUR att vi har madrasserna på golvet men de e ändå en 50 cm ner.. Hjärtat kändes som de skulle så volter så skärrad man blev, min lille snorplutt hehe.... Nu sitter han och myser med sin snutte och napp, och tittar på Mtv hahaha, ungen ÄLSKAR musik... OCH reklam, hela världen stannar när de kommer reklam på tv, han bryr sig inte om tvn annars men när reklamen börjar så ska inget vara ivägen för Sigge ska titta på reklam hahah...

3 kommentarer:

  1. Jaaaaaaaaaa var fan e solen gumman!! Haha.. jävla storm. Men kan glädja dig me att jag pratade me en tant innan o hon sa att vädret SKA bli mycket bättre nästa vecka. Såå då kommer vi o hälsar på hos din syster =) Puss puss

    SvaraRadera
  2. De va skönt o höra hahaha, ni e såå hjärtligt välkomna :) Puss puss

    SvaraRadera
  3. A man undrar ju vart vädret tagit vägen...galet trist me detta skitväder! Men men.snart kommer solen igen.
    Hihi Leia e också helt galen i musik, dansar som tokigt så fort det sätts igång, skitrolig! =D
    Nu ska jag mysa me karln o se film! ;)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha