Translate

lördag 13 juni 2009

Landat....

Så då har vi kommit tillrätta med allt :) Och syrran sitter på planet med sin familj på väg ner till Turkiet *avis* Men vi fick låna deras lya så jag har tillgång till en mysig trädgård som vi kan njuta av OM nu solen kommer att visa sig denna vecka, vilket jag fan hoppas...

Lilleman va skittrött ikväll så han slockna på 5 röda, hahar ju knappt sovit ngt, han passa på o sova när vi gick upp hit i ösregnet, och mån tro solen kom fram när vi va framme, så jag hann ju bli duktigt sur i kläderna hahaha... Ikväll laga älsklingen min go mat, Nypotatis sås och kotlett, mumsigt....


Hundarna saknar sin mamma, Gun ligger bara vid ytterdörren ochDoris går runt o vill ha kärlek hehe... Vi gick ut med dom innan och JISSES säger jag bara, Maqan hade dragkamp med Doris dom första minuterna heltokig denna hund haha, så de blir för mig att rasta dom en och en för jag kan aldrig ta båda samtidigt hahahha, hade sett roligt ut...


Magen börjar bli STOR nu, de e JOBBIGT värre när man måste ner på golvet o sätta sig sen upp igen, undrar hur de kommer gå i slutet oc svullen börjar jag me bli suck man får trevliga flashbacks sen sigge låg i magen, tur gubben min har tagit semester i augusti...
Nä nu ska jag ha lite lördagsmys med älskling.. Tata...

2 kommentarer:

  1. Mysigt med mage :) Men jag kan helt ärligt säga att jag inte saknar den sådär jättemycket just nu :) Eller själva magen saknar jag, men inte allt som följer med den (förutom bebisen).
    Du ser inte ut att ha fått några som helst bristningar, skönt!

    SvaraRadera
  2. Ja visst e de mysigt men jag tycker inte de especiellt mysigt längre, hehe, känns som jag varit gravid FÖÖÖÖÖR länge nu, saknar min kropp och mig själv.... Bristningar har jag fått men inte så många så de e inget jag stör mig på :)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha