Translate

torsdag 11 juni 2009

Misslyckade Cupcakes men en jävligt LYCKAD kolatårta!!!

Ja här har ni mina "mästerverk" hahaha Kolatårta med Hallon, denna va JÄVLIGT god, trodde inte att JAG kunde baka ngt sååå gott hehe... Ja sen dom gröna sakerna blev verkligen inte lika lyckade, kom på när dom stod i ugnen att jag hade glömt ta i bakpulver i smeten *suck* FAAAAAN, jag tänkte att dom nog gick o äta ändå men när jag hade lagt på frostingen så såg dom faktiskt riktigt smaskiga ut men ögat lura mig DUKTIGT dom smaka SKIT, men de va frostingen som va ÄCKLIG så nu vet jag iallafall vad jag ska ha på dom och vad jag INTE ska ha på dom...
Idag va Celina min försökskanin hahaha men hon våga nog inte först säga att dom va äckliga utan la upp lite fint, har du filmjölk i dom, jag bara neee så smaka jag så va de kräkvarning på dom hahaha...











Ja lilleman har blivit förkyld i snoken sin, snorar som tusan och den jävla nässugen HATAR han och nässprayen med han gallskriker så fort han ser att de e på väg fram, men jag måste ju för de bara rinner hela tiden plus att han e helt igenstoppad....
Så nu sitter han o leker efter att han somna för natten men snoret väckte han igen så nu e han pigg som en ja jag vet inte vad, sitter på golvet och nyser och därimellan pratar sitt goligoli språk, ja de låter skitgulligt goligoli... Nä nu så ska de slappas!!!
tudelooooo

1 kommentar:

  1. dom såg jäkligt goda ut ialafall =) känner gen det med att dom hatar allt nässpay och nässug.. min lille kille har börjat acceptera spayen då han faktiskt inser att det gör nytta, hoppas sigge snart fattar det också!

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha