Translate

onsdag 3 juni 2009

Hos mamma och pappa/mormor och morfar och sover över!!!

Ja igår kände jag bara att jag behövde komma hemifrån, e så trött på allt som har med mitt hem o göra och dessa tråkiga jävla tekoppar som sätts i vasken och aldrig kommer längre OM inte JAG sätter ner dom, Ja johnie jag snackar om dina tekoppar!!!...
Så jag behövde byta luft innan jag hade fått värsta hormonutbrott där hemma, så jag och Sigge hamna hos mamma och pappa i sjöbo och vi sover här, verkligen mysigt mamma hjar någon o snacka med, hon slipper gå här i ensamheten när pappa e på jobbet + att jag kan ge henne lite kärlek efterom vi inte kunde komma på morsdag :) Så hon får nu istället hehe, men de e roligt att hon blev så glad eller ja pappa med hehe... Kul för Sigge med, han måste lära känna Mormor och morfar lite mer, de vill jag verkligen, han tycker de e kuligt här, igårkväll kröp han för FÖRSTA gången på alla fyra, innan har han bara dragit sig fram typ, ålat kallar man väl de.. Och ida har han gjort de fler gånger, så roligt med min lille Prins hehe.....
Nu sitter han på golvet och myser med snutten sin och en tandborste hahahaha....
Nä nu måste jag pysa
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha