Translate

måndag 8 juni 2009

Gravid 66 veckor av 104 möjliga....

Har inte glömt bort er men dagen har varit full rulle :-) Va uppe hyfstat tidigt, typ 06,30 ÖNSKAR att jag kunde sova lääängre men de går bara inte, lilleman sover länge nu, eller ja typ till 08, men jag har inte ro till o sova så länge fast jag vill hmm hoppas jag vänjer mig snart vid lite extra sovmorgon hehe... Ja men när lilleman vaknat så gick vi hem en tidig runda till Nina, hon e i Åhus nu och ska vara där några dagar så vi ville passa på o träffa henne lite innan, vi sågs ju knappt förra veckan heller... Sen gick vi hem och där ploppa Karro och Damien upp så dom hängde med upp och vi pladdra och hade oss, och Damien ville bara hem hahaha... Sen kom Sigges farmor och umgicks med oss sen när hon hade gått så kom Sarah upp på en rolig liten visit, de va ett tag sen snäckan hehe, så de va kul o träffa henne igen :-) Men sen kom gubbarna och de lagades mat ja, så dagen har bara sprungit iväg och jag känner absolut att jag verkligen inte har något mer o skriva så detta får vara allt för ida hahaha.... Ska våldgästa Syrran imorgonfm hade jag tänkt :)
Tänkte på en sak ida att av 104 veckor har jag varit gravid 66 veckor av dom, känns konstigt hhahaha trött på o vara gravid nu, känner mig mest fet och tråkig *suck* ajja "bara" 15 veckor (105 dagar) kvar nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha