Translate

torsdag 11 juni 2009

Cupcakes!!

Ja då har man fått ändra design IGEN, tur att jag tycker de e roligt men jag trivdes ganska bra med den andra förrutom att den va för smal och de gick ju inte o kommentera mina inlägg och de vill man ju verkligen att ni ska kunna hahaha, era söta kommentarer förgyller dagen ;)

Igår BAKA jag, jag bakade Cupcakes med Chokladfrosting, ja dom va goa men dom såg inte mycke ut för världen hehe men jag måste öva lite innan Sigges kalas, hade ju tänkt bjuda på de men jag vill ha blå och grön frosting, så de blir till o handla KARAMELLFÄRG :)
Så min försökskanin på dom blev Annsofie som kom hit, och smaska på dom hehe, hon tyckte dom va goa så de va ju tur, :) Marcus hjälpte henne med datan vet ej om han fixa de men ett försök iallafall :) Så när han pilla med de så snacka vi en massa och jag fick träffa lilla Aurora som e SÅÅ himla söt :) Ja de får vi göra om Annsofie....

Sigge har blivit förkyld IGEN, inatt bröt de ut, fatta inte vad de va med han först men när jag hörde snoret bubbla i näsan så åkte nässprayen fram och den hemska nässugen som han hatar, sen sov han igen några timmar, så skönhetssömnen har jag INTE fått inatt suck...,
Ida ska jag ge mig på o baka Kolatårta :) Känner mig duktig faktiskt, måste ju visa att jag e inte helt bakom när de gäller hembakat hahaha...
Nä nu ska lilleman få lite frukost sen ska jag pilla klart med sidan lite!!
Tjingeling!!!

3 kommentarer:

  1. Du e så duktig så=) njae the problem remains =/ eller kom på vad det hette som kom fram....liiite likt med vad jag sa iaf hahhaha....

    JA det gör jag gärna om=) när lägenheten är mer "säker" på alla sätt och vis får ni komma upp en sväng...=)

    SvaraRadera
  2. Fasen va duktig du e o bakar o donar! =)

    En fråga..like always..haha. HUR o VART ändrar du utseendet på din bloggsida? Vill också de..men hittar bara tråkiga..iofs va det ett tag sen ja kolla sist.. =)

    O d va på tiden att man kundelämna kommentarer igen, hehe! Trodde det va min dator eller nåt det va fel på. ;)

    SvaraRadera
  3. Duktig o duktig Cupcakes smakade skit som jag gjorde ida men man lär sig hahaha kolatårtan va jävligt GO och lätt haha!! Ja jag fattar inte varför de inte gick o lämna comments men nu går de hehe....
    Jag hämtar olika på bla http://btemplates.com/
    Man bara laddar ner dom på datan sen laddar man upp den på bloggen, Under layout sen redigera Html där e en ruta som du visar Browes leta upp den layouten du laddat ner till datan, tryck sen på överföra, tada du har en ny Layout :) Glöm inte spara hehe....

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha