Translate

söndag 14 juni 2009

En helt vanlig dag....

Så då har vår första dag gått här på Gårdsåkra :) Dagen började bra med att jag gick upp kl 06 SOM VANLIGT, ajja satt med mitt kaffe o surfa lite innan grabben min vakna, sen när han ´hade vaknat va de dom vanliga morgonsysslorna som skulle göras.. Nina och wille kom sen upp o hälsa på, käka frulle, snacka en massa :) Sen när SOLEN äntligen stod rätt ner i trädgården så nanna vi våra bebisar sen så SOLA vi hahaha, härligt o kunna gå runt halvnäck utan att någon bryr sig hehe, ja vi hade ju en liten åskådare som stod och titta genom staketet men de bjöd vi på hahaha....
Så lite färg har man fått, sen när lilleman vakna så hade Nina och Wille åkt hem så jag bestämde mig för och gå till Lilla Netto o handla mjölk, så de gjorde vi, så f*cking härligt väder :)
Gubben min kom hem vid 4 efter att jobbat extra ida, tråkigt men bra för kassan...
Ja nu ligger min lilleman och nannar efter en rolig dag i solen :)
Nu ska jag ta mig en macka och sätta mig i en härlig relaxfåtölj och slappmysa hehe, för TRÖTT e jag....
Tjingeling....

1 kommentar:

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha